وام ۶۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ثبتنام آغاز شد، این نکات را جدی بگیرید!
ثبتنام وام ۶۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد برای بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد؛ متقاضیان باید شرایط خاصی مثل دریافت حقوق از بانک رفاه و نداشتن بدهی بانکی را رعایت کنند.

به گزارش پلاس ، وام بازنشستگان با مبلغ ۶۰ میلیون تومان، کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه به بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی پرداخت میشود.
ساعتهای لوکس هیلی بیبر خبرساز شد + عکس
بر اساس اعلام صورت گرفته، متقاضیان برای دریافت این وام باید حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت کنند و سن آنان کمتر از ۷۷ سال باشد.
همچنین نداشتن بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط معوق از دیگر شرایط ثبتنام این تسهیلات اعلام شده است. متقاضیان نباید طی سه سال گذشته از این وام استفاده کرده باشند و سیمکارت نیز باید به نام شخص متقاضی باشد.
حداقل موجودی ۳۰۰ هزار تومان در حساب بانکی نیز از دیگر شروط دریافت این تسهیلات عنوان شده است.
بر اساس این گزارش، اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکردهاند و اقساط وام نیز به صورت مستقیم از حقوق ماهانه بازنشستگان کسر خواهد شد.
متقاضیان وام در استانهایی که امکان ثبتنام اینترنتی فراهم نشده است، میتوانند برای ثبت درخواست به کانون بازنشستگان شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.
منبع: هفت صبح
مهمترین اخبار
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ پیمان معادی، تماشاگر ویژه دیدار ایران و بلژیک در لس آنجلس
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ بیوگرافی و همه عکس های استایل و چهره جدید سایه سریال کلاغ
- ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ بیوگرافی ستایش رجایی نیا، یلدا افروز سریال بدنام + عکس همسر و فرزندان
- ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ وام ۲۰۰ میلیونی به این افراد تعلق گرفت / شرایط دریافت چیست؟
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۸ فیلم| بوسه عاشقانه یلدا و اسماعیل در «بدنام» که شبکههای اجتماعی را به لرزه درآورد!

دیدگاهها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده. اولین نفر باشید.